Příručka pro e-shopaře
Ostatní témata

Plánuji založení e-shopu

Tady bude nějakej textík, kterej popisuje tuhle kategorii a naznačuje uživateli, co se tady dozví. Asi to moc lidí nečte, ale proč ne! 🙂

Když to bude delší, tak to takový problém nebude, nebo se to taky odskočí? To se musí vyzkoušet.

Plánuji založení e-shopu

2. Jak si správně vybrat co prodávat?

Všichni jsme už určitě slyšeli poučku, že na cestě k podnikatelskému úspěchu se stačí zamyslet nad tím, co nás baví, a poté vymyslet, jak to zpeněžit. Spousta lidí s tímto sentimentem otevírá svůj první e-shop, což může mít své klady i zápory. Jednoznačně kladným přínosem je fakt, že pokud se zaměříte na prodej produktů, které…

Celý článek

4. Jak zjistit, kdo je konkurence a jaký má na internetu úspěch?

Nemám šanci konkurovat zaběhlým e-shopům. Na podobné výmluvy není v podnikání čas. Ať už jste svůj e-shop rozběhli nebo ho teprve rozjíždíte, měli byste si vypracovat analýzu konkurence a zjistit, kdo jsou “ti úspěšní”, co dělají a nedělají. Pro zodpovězení těchto otázek vám pomůže následující návod. Kvantitativní analýza Oblast svého podnikání jste si zvolili. Máte k…

Celý článek

5. Jak definovat správnou cílovou skupinu

Cílová skupina je určitý okruh lidí, které se snaží e‑shopař oslovit a zaměřit na ně svou propagaci a vizuální podobu značky či produktu. Tuto skupinu si můžete definovat na základě socio-demografických parametrů, mezi které patří například pohlaví, národnost, věk, rodinný stav, vzdělání, příjem (domácnosti), bydliště a další. Díky správné definici budete mít jistotu, že váš…

Celý článek

6. Jak zvolit správnou strategii?

Marketingová strategie e-shopu je zamyšlení nad tím, jakými způsoby co nejefektivněji prodat zboží, a to opakovaně, efektivně a udržitelně. Strategie neřeší, jaký „tone of voice“ nebo jaký nový typ cílení zapneme ve Facebook Ads kampaních. Jenže jak se zamyslet s nadhledem? A proč vlastně strategie není jenom o zbrusu nových kampaních? Čtěte a dozvíte se….

Celý článek

7. Živnost nebo právnická osoba?

Snad každého podnikatele na začátku podnikání napadne věta: „jakou právní formu podnikání zvolit?“. Jde o rozhodnutí, které se sice dá v budoucnu změnit, bude to ale stát nervy, peníze a čas. Abychom vám nervy, peníze i čas ušetřili a vy se mohli zaměřit primárně na Váš e-shop připravili jsme v naší advokátní kanceláři SEDLAKOVA LEGAL s.r.o….

Celý článek